2018-2019

Hoe snel een jaar voorbij gaat? Je houdt het niet voor mogelijk! Ons 48ste voetbalseizoen is alweer voorbij. En wàt een jaar!!! Lang geleden dat wij het er zo goed van afgebracht hebben, wij moeten jaren terug in de tijd daarvoor. Wij sloten het seizoen 2018-2019 af op een mooie 8ste plaats, maar met 42 (!) punten. Dit verdient een dikke proficiat. Meermaals al gezegd, mannen. Als IEDEREEN zich Inzet voor onze ploeg, dan moeten wij van niets of niemand bang zijn! Wat een ploegje hebben wij!

Maar o zo spijtig dat we het niet kunnen waarmaken om elke week een volledig scheidsrechtersblad te kunnen indienen!  Het is nu ook niet zó dat wij alle wedstrijden zouden gewonnen hebben, maar een paar puntjes extra zaten er zéker in.

MARE, het dochterje van Tim Wauters en Bieke Samijn werd vorig jaar op 12 mei 2018 geboren. Net een beetje te laat om aan het vorige jaarboek te kunnen toevoegen, daar dit reeds bij de drukker was. Mare woog bij de geboorte 2,785 kg en was 48 cm lang. Intussen is deze wolk van een baby al uitgegroeid tot een guitig meisje. Voor de rest was het dit seizoen heel rustig op baby-gebied.

Ondanks de wat tegenvallende aanwezigheden (maar meerdere spelers waren echter wel vrijwel elke week op de afspraak) zijn wij toch heel tevreden. Wij zijn eigenlijk een rustige ploeg, in tegenstelling tot vele andere ploegen in het verbond. Alles gaat er hier gemoedelijk aan toe. Het jaar passeert hier echt zonder veel ups en downs! Naar goede gewoonte had de Sint één en ander voor onze spelers en hun kindjes bij ons thuis afgeleverd. Een flesje Cava als nieuwjaarsgeschenk, dat lieten de spelers niet staan hoor. Onze pannenkoekenkaarting, heel lekkere, ging door in ons lokaal en de paashaas was ook weer van de partij. Straks samen nog eens lekkere ribbetjes eten en ergens in augustus onze traditionele BBQ en dan zullen we weer klaar staan voor een nieuwe uitdaging: ons 49ste voetbalseizoen.

Naar goede gewoonte wensen wij iedereen die onze ploeg met wat dan ook een beetje vooruit geholpen heeft een fijne, leuke en warme vakantie toe. Wij denken aan/en bedanken onze coach, onze spelers, hun vrouwtjes en kindjes en onze sympathisanten! Jullie allemaal zorgen ervoor dat wij het nog altijd zien zitten om ons verder met hart en ziel voor onze ploeg, Ajax Daverlo, te blijven inzetten. Oprecht een dikke, dikke merci!

En indien het meezit zouden wij heel graag de kaap van de 50 willen ronden!