2008-2009

Het 38ste Ajax-seizoen

Ook dit voorbije seizoen was er eentje om “U” tegen te zeggen. Een gelijkspel in de beker, 2 verliesmatchen en één gelijkspel bij de start van de competitie, niet de start die men als ploeg kon wensen, maar daarna begon Ajax aan een ongelofelijke serie van 13 overwinningen. Niet mis voor een klein ploegske! Hier en daar nog een gelijkspel, hier en daar ook een verliesmatch en toch nog een paar overwinningen resulteerde in een knappe 4de plaats in het eindklassement.
Wat activiteiten betreft was het opnieuw niet min: een huwelijk in de ploeg en 3 prachtige nieuwe wereldburgertjes! (dat was natuurlijk NIET de verdienste van de ploeg),  een gezamenlijk bezoekje aan het bierfestival, nieuwjaarsreceptie met ribbetjes, een pannenkoekenkaarting, een leuke quiz, een lekkere spaghetti, daarvoor tekenden WEL alle Ajacieden ! Op het einde van het seizoen werden wij ook nog verwend door onze sponsors, zakenkantoor Vandepitte-Leplae. Wij werden uitgenodigd in De Toverplaneet die voor deze avond afgehuurd werd. Het werd een leuke avond. Er was zelfs een optreden van onze eigen K3. En, …… meer moet dat niet zijn .

2008-2009

Sponsoravond in De Toverplaneet

Onze allereigenste K3 aan het werk en onze voorzitter is ermee in zijn nopjes!