2007-2008

Het 37ste Ajax-seizoen

Het seizoen begon zoals bijna alle voorgaande seizoenen. Iedereen die reeds een beetje meedraait in het amateurvoetbal weet wat dit betekent. Enkele spelers verlieten de ploeg, nieuwe krachten kwamen! Benny, Birger, Gianni, Dwight en Davy kwamen onze rangen vervoegen (gemiddelde leeftijd: 18 jaar). En …. wij hebben er geen minuut spijt van gehad. Groot voetbaltalent bij het kleine Ajax! Naderhand sloten ook Mathias (16) en Kristof (16) bij ons aan. Ouwe getrouwe Joost hield het in eerste instantie voor bekeken maar kon het voetbalen niet laten en kwam terug naar de vertrouwde stek.

Het veroveren van de eerste plaats in het tornooi van F.C. Charly’s, het welkomsfeest ter gelegenheid van de terugkomst op Belgische bodem van Jochen, het verlovings- en huwelijksfeest van onze Jimmy en zijn Sylvie, allemaal herinneringen aan dit voorbije voetbalseizoen. Bart’s vrouwtje Fabienne bracht de Coca-Cola kersttruck naar St. Kruis en Kevin Desmet werd Keizer Karnaval in Beernem. Prachtige momenten in dit voorbije seizoen !

23-2-2008 8-3-2008
BBQ 12-7-2008 BBQ 12-7-2008 BBQ 12-7-2008 BBQ 12-7-2008